»התחברות לקוחות
03-6421228
שרתים וירטואליים במחירים אטרקטיביים - צור קשר עכשיו
איך לבחור חברת קידום אתרים
לא כל חברות קידום האתרים נוצרו באופן שווה. חלקם עובדים באופן חוקי ולפי הקוד האתי של קידום אתרים וישפרו את דירוג שלך בגוגל,


וישנם חברות אשר יעבדו בצורה שטחית וחלקם אף ישתמשו בדרכים לא חוקיות (קידום אפור) כדי שהאתר שלך יגיע למעלה בתוצאות החיפוש. חלק מהחברות הללו יבטיחו הבטחות שלא יכלו לקיים. המשך לקרוא ותידע לבחין הסוגן של חברות קידום האתרים, ותיקח איתך טיפ אחד או שניים בבחירה נכונה של חברת קידום האתר בשבילך.


 ה-"טוב" בחברות קידום האתרים

חברת קידום אתרים הגונה ומקצועית תעבוד רק לפי השיטות האתיות לקידום לקידום האתר שלך. השיטות האתיות הם התהליך הביצועי המקובל לפי הקו המנחה של מנועי החיפוש ובראש גוגל. חברת קידום אתרים אתית תשפר בצורה אופיינית את מבנה ותוכן האתר שלך כדי שתגיע לראש תוצאות החיפוש. בדרך כלל הם ישתלו מכניזם שיאפשר לעכביש של גוגל להכנס לאתר שלך ובאותו זמן גם ישמרו על חלק מהתיקיות שלך, לדוגמה. הם גם יעשו אופטימיזציה לתוכן הגרפי כולל תכני פלאש כך שמנועי החיפוש לפענח את האינפורמציה.הם גם לעיתים קרובות יחפשו קישורי מילים לשם הדפים שלך,וכמובן יוסיפו meta tags בלי מילים לא רלוונטיות, ויעצבו מפת אתר כדי שכל הקישורים הפנימיים שלך יוכלו להקרא כמו שצריך ע"י העכביש של גוגל. חברת קידום אתרים טובה יביאו קישורים איכותיים לאתר שלך , אתרים עם rank page גבוה שיקשרו אלייך. הם יוסיפו מילות מפתח רלוונטיות כל ידי מחקר מילים (מחקר מילים כרוך בתשלום נוסף), תוכן עשיר גם הוא נחשב שיטת קידום אתר אתית מקובלת, אז קרוב לוודאי שחברת קידום אתר טובה תשתמש גם בזה.

ה-"רע" בחברות קידום אתרים

בצד השני, יש את החברות הרעות שמשתמשות בשיטות לא אתיות, זיבול או דיחסה של מילת מפתח בשיטה מלוכלכת - ייתכן שחברת קידום האתר הזו תכניס טקסט באופן מוסתר ואקראי על הדף כדי להגדיל את צפיפות מילת המפתח. שיטה זו יכולה להתבצע על ידי קידוד פשוט של הטקסט שהתמזג לאותו צבע של הרקע של הדף.חברות קידום אתרים רעות ינסו באופן דומה לרמות את האלגוריתם של גוגל על ידי שימוש ב-'spamdexing' (שילוב של זיבול ואינדוקס) כדי לקדם דפים לא רלוונטים. שיטת הכיסוי היא עוד טקטיקה של חברות קידום אתרים רעות, הם מוצאים דרכים להראות לעכביש של גוגל את הדף האינטרנט שלך בצורה שונה לגמרי לצורה שניראת לגולשים. ישנם חברות רעות אשר משתמשות בשיטת אתרי מראה זו שיטה של העתקת תוכן טקסטי מאתרים אחרים (גוגל לא אפשר שיהיה הכפלת תוכן טקסטי) מלוי דפים בלינקים לא רלוונטים לתחום שבו עוסק האתר.

ה-"מכוער" בחברות קידום אתרים

ישנם בהרבה בחברות קידום אתרים שמבטיחות לך להגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל, אך רובם לא מקיימות את הבטחתן. חלק מאותן חברות מזוייפות אף טוענות שיש להם ניסיון רב בגוגל. אל תיפול להבטחות שניראות יותר מידי טובות - זכור שקידום אתר לא קורה בין לילה זהו תהליך ארוך.

הבטחות לקידום האתר יכול לבוא רק מחברת קידום אתר הגונה שעובדת לפי תוכנית אסטרטגית מתוכננת מראש שפועלת לפי הקוד האתי. 

בכבוד רב
בן ציון גדי
מקדם אתרים מקצועי
http://kidum-seo.blogspot.com


  מקור המאמר: מאמרים.





שם הכתב: בן ציון גדי